Неопходни обрасци за уписивање праксе:
– евиденција радних сати – преузми овде.
– потврда о обављеној пракси – преузми овде
Студенти који су обавили стручну праксу 2024. године треба исту да упишу у индекс.
Пре уписа праксе у индекс студенти су у обавези да своје потврде о обављеној пракси донесу ради овере у Канцеларију за стручну праксу (Кабинет 2) од 10 до 13 часова сваког радног дана.
ВАЖНО! Студенти који су обављали праксу у објектима у којима су запослени, а нису доставили уговоре о раду (потписане са послодавцима), исте могу доставити до петка 20. септембра јер у супротном неће бити у могућности да упишу оцену из праксе у индекс.
Да би студент могао да упише оцену из стручне праксе, биће неопходно да претходно попуни анкету о стручној пракси на следећем линку: https://www.vhs.edu.rs/anketa/AnketaPraksa.html
ВАЖНО! Дођите у предвиђеном термину за Ваш смер и годину, јер ће се оцене из стручне праксе уписивати искључиво у овим терминима.
Упис оцена из Стручне праксе обавиће се по следећем распореду:
ХОТЕЛИЈЕРСТВО
- студенти који су обавили Стручну праксу 3 из школске 2023/2024. године – среда 18. и четвртак 19. септембар од 10:00 до 14:00 часова у кабинету број 6 (координатор Ивана Лончар)
- студенти који су обавили Стручну праксу 2 из школске 2023/2024. године – среда 25. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету професорке (координатор Ивана Лончар)
- студенти који су обавили Стручну праксу 1 из школске 2023/2024. године – четвртак 26. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету професора (координатор Милан Вујић)
Студенти са собом треба да понесу:
1. индекс,
2. уредно потписане и оверене обрасце евиденције радних сати и
3. попуњену, потписану и оверену потврду о обављеној пракси са предлогом оцене.
РЕСТОРАТЕРСТВО
- студенти који су обавили Стручну праксу 3 из школске 2023/2024. године – понедељак 16. и уторак 17. септембра од 10:00 до 14:00 часова у кабинету за ресторатерство (координатор Ђорђе Стојановић)
- студенти који су обавили Стручну праксу 2 из школске 2023/2024. године – понедељак 23. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету за ресторатерство (координатор Ђорђе Стојановић)
- студенти који су обавили Стручну праксу 1 из школске 2023/2024. године – четвртак 26. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету професорке (координатор Тамара Вујић)
Студенти са собом треба да понесу:
1. индекс,
2. уредно потписане и оверене обрасце евиденције радних сати и
3. попуњену, потписану и оверену потврду о обављеној пракси са предлогом оцене.
ГАСТРОНОМИЈА
- студенти који су обавили Стручну праксу 3 из школске 2023/2024. године – среда 18. и четвртак 19. септембар од 10:00 до 14:00 часова у кабинету за гастрономију (координатор Младен Пршић)
- студенти који су обавили Стручну праксу 2 из школске 2023/2024. године:
- парни бројебви индекса – понедељак 23. септембар од 10.00 до 14.00 часова у Каменој сали (координатор Милош Зрнић )
- непарни бројеви индекса – среда 25. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету за гастрономију (координатор Милош Ћирић)
- студенти који су обавили Стручну праксу 1 из школске 2023/2024. године:
- парни бројебви индекса – уторак 24. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету за гастрономију (координатор Слободан Чавић)
- непарни бројеви индекса – среда 25. септембар од 10.00 до 14.00 часова у кабинету за гастрономију (координатор Данијела Стојановић)
Студенти са собом треба да понесу:
1. индекс,
2. уредно потписане и оверене обрасце евиденције радних сати и
3. попуњену, потписану и оверену потврду о обављеној пракси са предлогом оцене.
МЕНАЏМЕНТ У УГОСТИТЕЉСТВУ (МАСТЕР)
- студенти који су обавили Стручну праксу 1 из школске 2023/2024. године – среда 02. октобар од 15:00 до 17:00 часова у каменој сали:
- За парне бројеве индекса праксу уписује Ђорђе Стојановић
- За непарне бројеве индекса праксу уписује Ивана Лончар
- студенти који су обавили Стручну праксу 2 из школске 2023/2024. године – среда 02. октобар од 15:00 до 17:00 часова у каменој сали – уписује Ђорђе Стојановић.
Студенти са собом треба да понесу:
1. индекс,
2. уредно потписане и оверене обрасце евиденције радних сати и
3. попуњену, потписану и оверену потврду о обављеној пракси са предлогом оцене.